[Android] .po per a revisar: AccountAndSyncSetting

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
div set 10 19:51:53 CEST 2010

Ostres, no ho sabia això de les cometes! Llavors, hi ha alguna drecera de
teclat per fer les catalanes? Jo quan les he volgut escriure ho he fet
insertant caràcter especial, i clar, és lent.

Aleix Vidal i Gaya
(Enviat des d'un mòbil Android. Excuseu la brevetat.)