[Android] .po per a revisar: alarm--ca.po

Daniel López Prat ormuth a gmail.com
dic set 8 19:25:10 CEST 2010

D'acord,

Pel missatge d'ahir, no en feu cas, li vaig donar al botó enviar per error.
La meva idea és enviar cada arxiu en un fil separat, per a poder seguir-lo
si hem de discutir algun terme.

Ara n'envio un parell més...

Daniel