[Android] Revisió dels fitxers dels darrers dies

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dic set 8 16:10:11 CEST 2010

Jo, abans de fer la rom, miraria d'aconseguir que cyanogen afegisca el
català a la seua... Però bé, per testejar-ho, caldrà mirar-s'ho, però és un
procés pesat per al qual crec que estaria bé fer una trobada de dos o tres
persones.

El 8 de setembre de 2010 14:18, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: