[Android] Més arxius .po per a revisar

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic set 8 00:24:53 CEST 2010

En adjunt altres fitxers «.po» per revisar. Com són diversos arxius en
total, he seguit la mateixa estructura de carpetes l'arxiu original per
a que s'entengui millor...
Només un dubte, Els «Inputmethods» es tradueixen també, oi? Aviam si
després de demanar favors amb unes cadenes que estan en Xinès, resultarà
que no s'han de traduir, JAjaajaJAjAjjj.

Dins d'aquest mateix apartat queda un arxiu (en Anglès i Japonès) per
traduir també. Puc demanar que em facin un cop de mà si escau, però
abans vull assegurar-me que és imperatiu traduir-ho. Són unes quantes
cadenes i prefereixo no emprenyar al meu recurs de Japonès si no és
estrictament necessari fer-ho ;)

Aviam si em puc posar amb altres cadenes i poc a poc ho anem enllestint
això...

Arreveure!!!
Benny ^_^"
Name: Android.7z