[Android] Music

Joan Montané joan a montane.cat
dll set 6 23:21:32 CEST 2010

Em sembla bé, la traducció de "Party shuffle" tampoc és que pugui canviar gaire.

Només un petit detall, que traslladaré a la llista de terminologia.
 "library" per "biblioteca". Al recull, al Rhythmbox, i segur que als
altres reproductors de música, també fan aquesta traducció, per això
ho deixarem així a l'Android de moment, però en sentit
estricte...biblioteca es refereix a una col·lecció de llibres, crec
que encaixaria millor el genèric "col·lecció", no?

Joan Montané

El 6 de setembre de 2010 22:36, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: