[Android] [Spam][89.7%] Re: [Spam][88.9%] Re: Traducció del sistema base

oriol [cortsenc] cortsenc a gmail.com
div set 3 10:53:56 CEST 2010

Hola,
Fins ara no he dit res perque no podia aportar gaire opinio a la discussió.
Quan hi hagi la taula, m'assignaré algun fitxer.
En el seu moment vaig traduir l'antiga web de GNULinux.cat i alguna
aplicacio d'Ubuntu.

Oriol Cortsenc