[Android] Traducció del sistema base

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dij set 2 17:43:35 CEST 2010

El 2 de setembre de 2010 17:30, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
> El 2 de setembre de 2010 17:25, Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat> ha escrit:
>>

> Correcte, desconec si el fabricant pot "esbrinar" si hi ha hagut canvi de rom.
>
> Jo estic disposat a córrer el risc, entre altres coses, vaig comprar
> la meva Magic per eBay i no he tingut mai garantia. Només "arrisco"
> quedar-me sense telèfon.
>
> Joan Montané

Amb Magic rai, que no cal tocar l'SPL i per tant, en teoria, no pots
"brickejar" el mòbil. Però jo amb Dream m'hi vaig llençar en plan
kamikaze, i de moment, 2.1. A veure si un dia d'aquests em poso amb
Froyo.

Perdoneu l'OT.

--
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA

http://tomi.cat