[Android] Traducció del sistema base

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dij set 2 17:30:37 CEST 2010

Sí Tomàs, amb les còpies de seguretat de ROM de Nandroid, per exemple.

Jo estic fent córrer Android 2.2 en una HTC Magic i va molt bé. Farà un any
que la tinc rootejada, i no he hagut de tirar de garantia per res, aixo si,
a cada canvi de rom, copia de seguretat de Nandroid (però mai les he hagut
de fer servir)

Aleix Vidal i Gaya
(Enviat des d'un mòbil Android. Excuseu la brevetat.)