[Android] Traducció del sistema base

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dij set 2 17:25:54 CEST 2010

El 2 de setembre de 2010 16:03, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit:

> Respecte al tema de les roms, jo mateix vaig animar-me fa uns dies i de
> seguida vaig desistir-hi quan vaig prendre consciència respecte a perdre la
> garantia.

Corregiu-me si m'equivoco, però crec que en cas de necessitat, i si
prèviament t'has guardat la ROM original, la pots tornar a posar en
cas que necessitis fer us de la garantia (evidentment, sempre que el
problema que fa que l'hagis d'utilitzar, et permeti fer-ho).

--
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA

http://tomi.cat