[Android] Traducció del sistema base

Joan Montané joan a montane.cat
dij set 2 17:18:58 CEST 2010

El 2 de setembre de 2010 16:03, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit:
> Ostres Joan, gràcies per informar-nos del tema. Et sembla bé que en parle a
> gnulinux.cat?

Com vulguis... però d'aquest projecte... poca cosa podem presentar ara
mateix (mea culpa)

> Respecte al tema de les roms, jo mateix vaig animar-me fa uns dies i de
> seguida vaig desistir-hi quan vaig prendre consciència respecte a perdre la
> garantia.

La rom es pot provar a l'emulador abans de fer la prova real en un
telèfon físic... si funcionés... jo m'atreveria a provar-la al meu
telèfon.

> Per cert, pots comptar amb mi per qualsevol cosa que vulgues portar endavant
> al respecte.

T'agafo la paraula, ja en parlarem, :-)