[Android] Traducció del sistema base

voleu dir que cal google no traurà una versió oficial, tenint en compte el
suport del català arreu (o a la majoria) dels seus productes?
ningú no té algun infiltrat que  pugui esbrinar-ho?
ho dic per no fer feina que d'aquí dos dies resulti obsoleta....

El 1 de setembre de 2010 17:07, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit: