[Android] Presentació

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dim oct 5 09:53:27 CEST 2010

Hola,

a crowdin pots crear els projectes que vulguis. Però mira't les
condicions, no sé si serà gratuït sempre (em sona haver llegit que
no).

T'he afegit al doc de google de "glossari" que tenim. Mira-t'ho i a
veure què podem fer, d'acord?

Salut!

El 5 d’octubre de 2010 8:44, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: