[Android] Comunitat "CatDroid" (sic)

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic nov 10 14:23:55 CET 2010

El 10 de novembre de 2010 14:01, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit:
> Veiem, és una comunitat que barreja usuaris castellano-parlants i
> catalano-parlants, a les llistes de correu es comuniquen en ambdues llengües
> indistintament.

I?

> Ahir mateix vaig enviar-los una explicació del projecte de traducció que ací
> portem i ells mateixos van comentar que catdroid va nàixer perquè volien
> posar l'android en català. Però sembla que la cosa ha anat en una altra
> direcció més enfocada a la programació.
>
> Un company de feina meu va anar l'altre dia a una de les seues presentacions
> i tot i que les diapositives estaven en castellà, van parlar en català.

Això és el que és estrany ;-). Usuaris catalanoparlants que s'adrecen
a un públic català que fan les presentacions en espanyol. Jo quan faig
una presentació en català, poso les diapositives en català, quan la
faig en anglès les poso en anglès, quan la faig en espanyol, les poso
en espanyol, etc.

> Això de la web sí que té cert delicte :P, no és molt complicat dissenyar un
> script per detectar l'idioma del navegador.

No és només això. A més d'això, hi ha la llengua per defecte, per si
hi ha cap configuració estranya. Ara mateix la llengua per defecte que
tenen no és pas el català.

A més, no comparteixo el raonament que m'han donat:

http://catdroid.org/?p=152#comment-69

Però en fi, és la societat civil. Que cadascú faci les coses com
vulgui, i la resta de gent decidirà en funció ;-)

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://identi.ca/marcbelzunces