[Android] Comunitat "CatDroid" (sic)

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dic nov 10 14:01:09 CET 2010

Veiem, és una comunitat que barreja usuaris castellano-parlants i
catalano-parlants, a les llistes de correu es comuniquen en ambdues llengües
indistintament.

Ahir mateix vaig enviar-los una explicació del projecte de traducció que ací
portem i ells mateixos van comentar que catdroid va nàixer perquè volien
posar l'android en català. Però sembla que la cosa ha anat en una altra
direcció més enfocada a la programació.

Un company de feina meu va anar l'altre dia a una de les seues presentacions
i tot i que les diapositives estaven en castellà, van parlar en català.

Això de la web sí que té cert delicte :P, no és molt complicat dissenyar un
script per detectar l'idioma del navegador.

Salut!

Pau

El 10 de novembre de 2010 13:45, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit: