[Android] Fwd: Re: «Drawer»

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dim nov 9 22:24:33 CET 2010

No entenc perquè estem encaparrats en buscar una altra paraula...

...i si d'aquí un temps apareix una altra funcionalitat a Android que
s'anomeni "larder" o "pantry", que significa "rebost", què farem?

No sé perquè ens hem de liar tant...

Aleix Vidal i Gaya

El 9 de novembre de 2010 21:41, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit: