[Android] Començar amb CM

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
div nov 5 22:19:23 CET 2010

El 5 de novembre de 2010 10:05, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Per sert... amb una magic, Cyanogenmod 6.0, amb l'idioma català posat
> (la càmera apareix en català). Els dies de la setmaan del calendar se
> us veuen bé? A mi m'apareixen "números" (1,2,3,4,5,6) i la setmana
> comença en diumenge. Pel que sé això és degut a que manca informació
> del locale català (altres llengües tenen el mateix problema), caldria
> saber quines dades manquen, afegir-les per assegurar que està tot el
> que cal per fer anar Android en català.

Jo sempre he tingut els mods de cyano configurats en català i sempre he
comentat que en moltes finestres (sobretot al calendar quan et fa triar dia
de la setmana) apareixen els dies de la setmana com a números començant pel
diumenge com a 1 (cosa que lia bastant), però en altres llocs (per exemple,
a la pantalla de bloqueig) m'apareix el dia de la setmana correctament en
català ("divendres 5 novembre").