[Android] Començar amb CM

Oriol Torras i Planes otorras7 a gmail.com
div nov 5 10:58:34 CET 2010

Benvolguts,

A mi no em coneixeu perquè encara no he dit mai res en aquesta llista. Però
hi sóc des de fa molts mesos i la veritat és que segueixo amb molt d'interès
tot el treball que esteu fent. Tinc un Xperia X10 amb el MoreLocale2 posat
en català. De manera que tot el que està disponible en català m'arriba
automàticament.

No he intervingut fins ara per dues raons: la primera és perquè moltes
vegades no entenc ben bé de què parleu, perquè em falten molts coneixements
tècnics al respecte, i moltes vegades us faria més nosa que servei. Per
exemple, mireu que m'hi he fixat, però no he acabat d'entendre si aquesta
traducció que esteu fent la podré fer servir jo amb un telèfon que té un
sistema operatiu Andriod, però adaptat per SonyEricsson. I la segona, i més
fonamental, és perquè tinc una feina que m'absorbeix molt temps i no em
podria dedicar a les traduccions. Moltes vegades he tingut la temptació
d'intervenir i dir-hi la meva, però o no he gosat o algú ha estat més ràpid
que jo i ja ha dit el que anava a dir.

De totes maneres, aquesta vegada no he pogut resistir la temptació
d'enviar-vos aquestes ratlles, més que res per dir-vos que estic amb
vosaltres amb el cor. Que us dono tot el suport moral. Que esteu fent una
feina fantàstica i que, ara que sembla que esteu arribant al final del camí
(no sé si ho he interpretat bé, és així?) us volia donar ànims perquè no
defalliu.

Per la meva banda, i per al vostre interès, sóc tècnic de normalització
lingüística del Consorci per a la Normalització Lingüística. De manera que,
si teniu algun dubte purament filològic, no dubteu a fer-me'l arribar. I
sobre el que estàveu discutint ara, no hi ha cap dubte que les traduccions
sempre són millors directament de l'original. Amb tot, sempre va bé
consultar quines solucions han triat les altres llengües perquè poden donar
bones idees.

Em sap greu no poder ser de més ajuda. Si creieu que hi ha alguna cosa
senzilla tècnicament que jo pugui fer no dubteu a demanar-m'ho! Faré mans i
mànigues per intentar ajudar-vos.

Salut!

Oriol Torras

El 5 de novembre de 2010 10:11, Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat> ha
escrit: