[Android] Començar amb CM

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
div nov 5 09:18:27 CET 2010

Hola,

m'he donat d'alta a github.com i he vist que la traducció de
Camera.apk ve de la contribució de jmontane (22-07-2010). Si és el
mateix Joan Montané que corre per aquesta llista em sembla que ja
tenim un voluntari per explicar-nos com s'ha de fer tot plegat :)

Avui he intentat compilar el codi amb algunes traduccions fetes per mi
per provar què passa i em peta, però ja m'ho miraré. De tota manera,
si en Joan sap com continuar la feina que va començar, no caldrà ni
que ens ho compilem.