[Android] Estat de la traducció de l'Android

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dij nov 4 19:38:37 CET 2010

On apareix això de «si hi torna a haver l'opció de posar el telèfon en
català a la CM»?

Bé, si ho he dit jo, no ho volia dir pas. Entenc que amb els locales ja
està. De tota manera estaria genial poder triar la llengua «català» al menú
de llengües en lloc d'haver de fer-ho mitjançant el locale.

Salut!

El 4 de novembre de 2010 19:23, Aleix Vidal i Gaya
<aleix.vidal a gmail.com>ha escrit: