[Android] Cap novetat?

Joan Montané joan a montane.cat
dll maig 3 15:08:23 CEST 2010

Curiós això del Calendar, a mi em surten els dies en anglès, i primer
dia de la setmana diumenge, :-( HTC Magic de Vodafone... alliberada i
funcionant amb Simyo, andorid 1.6, firmware sense modificar.

Pel que he pogut esbrinar, el tema del Calendar penja del ICU, el
component d'Unicode d'estandarització de formats de data, dies de la
setmana, mesos, ... Posant un exemple conegut, un Windows "pelat" pots
configurar-lo amb el codi d'idioma català i et mostrarà els menús en
castellà (o anglès), però els dies de la setmana i el format de moneda
els mostrarà bé (en català), perquè té aquesta informació associada al
codi de llengua. En el cas de l'Android, les aplicacions no tenen
perquè estar traduïdes, però si la versió en concret té el locale
català, mostrarà bé aquestes coses, en cas contrari... no ho farà.

David: essencialment em baixo tot el codi font del servidor git [1],
em quedo amb els strings.xml dels directori res/value, passo a po i...
aquí hauríem de traduir.

He canviat els paràmetres de la llista i a partir del següent correu
hauria d'oferir-se resposta a la llista, no al remitent. A veure si he
encertat el paràmetre.

Estic acabant el canvi de domicili, ara mateix estic sense Internet a
casa, això encara em complica encara més treballar telemàticament en
horari "no laboral", si tot va bé, la setmana vinent... ja tindré
xarxa!!!!

Joan Montané

El 3 de maig de 2010 15:00, Aleix Vidal i Gaya <leixet a yahoo.ca> ha escrit: