[Android] Cap novetat?

Aleix Vidal i Gaya leixet a yahoo.ca
dll maig 3 15:00:40 CEST 2010

Jo des del principi que tinc l'HTC Magic amb CyanogenMOD configurat en
Català, per tant, amb locale en català: em perdo els comentaris del market
sí, però mira... tb tinc el primer dia de la setmana a diumenge, al
calendar... i depèn del programa no agafa bé els literals dels dies de la
setmana i mostra 1 per diumenge, 2 per dilluns, etc...

Aleix Vidal i Gaya

El 3 de maig de 2010 14:42, Aleix Vidal i Gaya <leixet a yahoo.ca> ha escrit: