[Android] Traducció d'aplicacions

Daniel López Prat ormuth a gmail.com
dim jul 13 13:18:39 CEST 2010

Hola,

A mi també m'agradaria començar a traduir aplicacions, però no conec quin
seria el procediment per a fer-ho.

Per a traduir una aplicació, hauria de contactar directament amb
el desenvolupador i que ell em passes el codi? Hi
ha algun procediment estàndard?

Valdria la pena fer un llistat a algun wiki amb les aplicacions que volem
traduir per a organitzar-nos?

Tinc l'Android configurat en català amb el "More Locale 2" però, excepte el
Google Maps, totes les altres aplicacions m'apareixen en anglès.

Salutacions.