[Android] Interfície per a la traducció d'aplicacions Android

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
diu des 12 17:22:59 CET 2010

2010/12/12 Benny Beat <bennybeat a gmail.com>

> Com ben apuntes, ja existeixen pàgines d'aquest tipus, però em penso que és
> una bona iniciativa i així deixem de fer servir productes «de fora» i emprem
> «eines de la terra».

a mi no em sembla un criteri massa acurat per triar una aplicació... el
programari lliure normalment està escrit per gent d'arreu.- es fa difícil
dir que està fet en un país concret i, encara que poguéssim, crec que seria
més productiu per tothom no reinventar la roda si hi ha bona sintonia amb
els actuals desenvolupadors d'un projecte determinat.

pau, si et sents còmode desenvolupant aquesta eina, endavant! només em fa
por que a curt termini requereixi més funcions de les que podem desenvolupar
i al final deixem d'utilitzar-lo.