[Android] Interfície per a la traducció d'aplicacions Android

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
diu des 12 17:01:05 CET 2010

Hola,

La traducció que vam començar de la ROM oficial de l'Android la vam fer amb
fitxers po que s'havien obtingut a partir de la conversió xml2po. Ho
haguérem pogut pujar al Pootle igualment un cop fet així. Personalment,
considere el Pootle i Launchpad sistemes poc agraïts per traduir.

Com que no sé programar per a gtk, doncs vull crear una interfície que siga
igual a la del Virtaal o la del poedit 100% compatible amb els fitxers xml
de l'Android. El que no s'ha inventat és una aplicació per a linux decent
per traduir fitxers d'aquest tipus. Eixa és la meua motivació.

Ara mateix em resulta molt més fàcil implementar una eina jo mateix que
caure en el pesat i desesperant Pootle o en un sistema que no puc controlar
gaire bé com és el Launchpad. Sé que no estic inventant res, però he
d'admetre que em gaudisc fent-ho... (i bé, contra aquest últim argument poca
cosa podeu dir :P).

Salut!

Pau

El 12 de desembre de 2010 16:37, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: