[Android] Gingerbread ja és ací i a més, en català

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dim des 7 09:45:21 CET 2010

Bé, això coincideix amb el que van dir els de Google, que la traducció
oficial al català sortiria com una actualització de Gingerbread.
Suposo que ho han deixat a punt per poder-ho actualitzar i incloure'l.

Salut!

El 6 de desembre de 2010 22:23, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: