[Android] Gingerbread ja és ací i a més, en català

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dll des 6 22:14:33 CET 2010

Bé, ja he descobert que és molt fàcil inicial l'emulador sense l'Eclipse.

Només cal anar a la carpeta tools de l'sdk i iniciar l'emulador. Prèviament
cal haver creat l'android virtual device...

El 6 de desembre de 2010 21:36, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha
escrit: