[Android] Aplicacions Android

Marc Esteve Duràn marcook72 a gmail.com
diu des 5 13:42:46 CET 2010

Bona dia a tohom,

Felicitar per la feina que feu i que molts seguim amb interes.
Voldria explicar-vos un fet que em passa per si interesa.

Tinc un Nexus One, amb locale Andorra aixi surt català en algunes
aplicacions.

El fet es que tinc l'aplicacio de Facebook per on puc seguir i possar coses,
limitat vers un PC pero efectiu.
El cas es que per motius profesionals tinc un altre perfil de Facebook i
quina es la solucio ?
Doncs obrir el navegador i entrar a Facebook per la web. El telefon ho
suporta i em permet tenir dos perfils de Facebook alhora en un mateix
terminal sense desconetar-ne cap.

L'usuari 1 es l'aplicacio de Facebook per a Android
L'usuari 2 es al navegador

Tots dos son recordats per el telefon i no em fa falta introduir ni usuari
ni contrasenyes.

Molt agraït,

Marc Esteve
Badalona (BCN)