[Android] Traduccions de CM a GitHub

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dij des 2 11:27:26 CET 2010

Ei,

ahir vaig generar els fitxers d'idioma a partir del que teníem a
Crowdin (vaig afegir arrays, plurals i tags xliff) i vaig compilar el
codi de CM amb èxit. He comprovat que no hi ha problemes grossos, ho
he pujat a github i he fet un "pull request" dels 25 paquets que he
pogut pujar: https://github.com/pellix . Hi ha traduccions que no he
pogut pujar perquè el codi no és a github (o no ho he trobat). Són
d'aquestes aplicacions: AccountsAndSyncSettings, Calculator, Calendar,
CertInstaller, HTMLViewer, PackageInstaller, QuickSearchBox i Stk. Ja
miraré si es poden aprofitar d'alguna manera (si mentrestant algú vol
compilar les fonts demaneu-me'ls i els podeu afegir).

A veure com acaba i a veure quan triguen els de Google amb la versió oficial.