[Admpub] Alguna campanya actual en pro al programari lliure a l'Administració pública ?

Javier Cuchí cuchibeltran a internautas.org
dim maig 5 12:48:05 CEST 2015

Així que ve el Xavier i diu...

Jo diria que abans de fer el pas de possar-se a fer feina, em de saber
> quina feina fer. Seguint el fil, encara no veig una estratègia a seguir
> -sigui bona o dolenta, simplement no hi ha cap full de ruta d'estratègia-.
> S'han plantejat diverses línies que es poden emprendre per tant, potser el
> primer que hauríem de fer és una reunió (virtual o presencial) per debatre
> i consensuar l'estratègia a seguir si semble que hi ha ganes de tirar-ho
> endavant.

I tots muts, no fos cas...

No, escolta, això que diu està ben vist i és una bona idea reunir-nos i, si
hi ha ànims, crear un nucli d'allò que vulguem planejar.

Si no, acabarem com ja sembla que estem acabant... surt una espurna,
s'encén una conversa de dos o tres dies, dotzena i mitja d'intervencions,
de sobte -o a poc a poc- la cosa s'apaga i tal dia farà un any

--
*Xavier Cuchí Burgos <http://google.com/+JavierCuchí>*
cuchibeltran a internautas.org

*--Blog:Territori fronterer <http://elsindians.blogspot.com.es>* (en català)