[Admpub] Promoció del PL per la via judicial

Xavier Narcís Guillem xavier a xng.cat
dic jun 17 02:39:14 CEST 2015

On Wed, Jun 17, 2015 at 12:59:33AM +0200, Javier Cuchí wrote:

Hola Xavier ,

>  Pel que fa a l'existència o no de normativa, us sembla suficient la
>>

> Doncs no, no és suficient.
>
> La Llei 11/2007 no obliga a l'administració pública a utilitzar programari
> lliure sinó a utilitzar formats que el ciutadà pugui tractar des de

Cap legislació, legislarà obligant a usar el PL perquè el programari privatiu es podrie sentir menyscabat. És a dir, en inferioritat de condicions en un mercat lliure com el nostre.

El sentit que se li haurie de donar a una demanda d'aquest tipus es fer entendre al jutjador que el PL és molt més beneficiós per a la societat en general que el privatiu però que aquest -el PL- té unes característiques pròpies que en les condicions actuals el perjudiquen clarament i de retruc, a la pròpia societat que, és el bé a protegir.

M'explico, amb el ús i foment del PL s'estimule la pròpia societat en múltiples camps. Estudi acadèmic. Garantia d'accès a programari de qualitat a tothom sense recursos econòmics, etc.

Atentament ,

	Xavier Narcís Guillem