[Admpub] Promoció del PL per la via judicial

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim jun 16 21:25:26 CEST 2015

El 16/06/2015 a les 17:23, Orestes Mas ha escrit:
> Bon dia a tothom,
>
> Perdoneu que comenci un fil nou per respondre missatges d'un fil existent, però
> m'acabo de subscriure a la llista i no tinc l'històric al client de correu.
>
> Tanmateix, m'he estat repassant els fils recents de la llista a través dels
> arxius al web i volia fer un comentari sobre la proposta del Xavier Narcís de
> recórrer al TJUE per tal de fer avançar l'ús de programari lliure en
> l'administració.

En un moment on (alguns) partits semblen obrir-se més a la ciutadania
(inclús ser assemblearis) i ser receptius penso que aquesta hauria de
ser l'última via. Penseu que les empreses de programari propietari
paguen lobbies i advocats. No seria arribar i moldre.

Els casos d'èxit que conec al sector públic han sigut per voluntat
política. No en conec cap per la via judicial.

Per altra banda, hi ha un problema greu generalitzat al sector públic de
com es gestionen el projectes, a través de grans consultores, molt
sovint amb molta precarietat laboral i amb difícil accés per PIMES d'aquí.

En la meva opinió, cal un canvi de model on el programari lliure és una
peça, però un model més sostenible ha de ser part de la solució.

En qualsevol cas, aquesta és només la meva opinió i jo no tinc temps , o
sigui que els que tingueu forces sou els que heu de decidir-ho :)