[Admpub] Promoció del PL per la via judicial

j jamoros a riseup.net
dim jun 16 18:42:00 CEST 2015

> Personalment tinc les meves opinions sobre per on seria millor
> començar, però
> això probablement és matèria per un altre fil.

Doncs vinga a posar fil a l'agulla, que seguirem el fil, fil per randa,
fins i tot els que no hi filem gaire ;D

Filiprim

--
“No hay puerta de atrás. Punto final. […] Si hubiera una puerta de
atrás, entonces entiendo que no podría decirlo por que es parte del