[Admpub] AZLinux

Xavier Narcís Guillem xavier a xng.cat
dll jun 15 15:37:13 CEST 2015

On Mon, Jun 15, 2015 at 01:45:22PM +0200, Joan wrote:

Hola ( responc a tot el fil ) ,

> No sé si ja s'havia passat aquesta notícia sobre Madrid, soc nou a la
> llista i no m'he llegit l'arxiu ;-) (vinc de debian-cat). Bé, a tot
> això, aquí va:
>
> http://www.economiadigital.es/es/notices/2015/06/tao-tecnics-gestion-tributaria-territorial-y-t-systems.-72790.php

Certamen aquesta notícia és un raig de llum al final del túnel. Un raig de llum que -com sol passar- depèn d'un fil, en aquest cas d'una persona involucrada amb el PL.
Provablement durant el mandat de Potem a Madrid es facin passos significatius -inclús- més que significatius cap al canvi cap al PL però, la qüestió és, què passarà el pròxim mandat en que tornin els que no hi creuen en el PL ?

Es per lo anterior que crec que independentment dels passos que pugui fer hom a favor del PL, s'ha de continuar cercant una solució de forma conjuntural.

A reveure ,

        Xavier Narcís Guillem