[Admpub] Doneu-nos Senyor el programari d'avui

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dim set 29 15:21:53 CEST 2009

A Dimarts, 29 de setembre de 2009, Antoni Soto i Riera va escriure:
> M'agradaria saber, però, si algú més està pensant en adoptar aquesta
> postura i també si algú es pot imaginar quines conseqüències podria
> tenir.

Jo mateix estic pensant adoptar aquesta postura, per les mateixes raons que tu
addueixes i d'altres que vaig exposar al seu dia en uns apunts al meu bloc
[1], [2].

[1] http://orestes.caliu.cat/2009/09/08/
[2] http://orestes.caliu.cat/2009/09/10/

Conseqüències? Jo penso que cap ni una. Suposem que a un alumne li
roben/perd/se li espatlla/ el PC, i a més de forma reiterada. Quina culpa en
té, l'alumne? No el poden pas deixar sense educació per aquest fet...

Orestes.