[Admpub] Doneu-nos Senyor el programari d'avui

Antoni Soto i Riera tonis a lsi.upc.edu
dim set 29 11:54:17 CEST 2009

Dr. Joan de Gracia writes:
 > Us passo la URL d'aquest article aparegut a Vilaweb:
 >
 > http://www.vilaweb.cat/www/mailobert?id=3632369
 >

 > Joan de Gracia

Molt interessant. De fet, el darrer paràgraf de l'article planteja
d'una manera lúcida i aguda la situació en la que em trobaré el dia
que alguna de les meves filles hagi de rebre el portàtil. Des que vaig
saber que en el projecte 1x1 [1] recomanen només un model de portàtil,
que hi porta programari privatiu i que el distribueix La Caixa, estic
donant voltes a què faré quan sigui el moment.

Jo m'inclino per rebutjar el portàtil per tres raons: vull triar el
model, vull triar on comprar-lo i no hi vull programari privatiu (o hi
vull només linkat [2]).

Quant a l'autorització que fan signar obligatòriament per tal que el
puguin gestionar remotament [3], hi tinc els meus dubtes: em sembla
raonable que sigui un servei, però no una obligació.

M'agradaria saber, però, si algú més està pensant en adoptar aquesta
postura i també si algú es pot imaginar quines conseqüències podria
tenir.

Toni

[1] http://imae.wikispaces.com/
[2] http://linkat.xtec.cat/
[3] http://imae.wikispaces.com/LlD-Doc-Formulari+recepcio

--------
Antoni Soto i Riera

Universitat Politècnica de Catalunya
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona
Av. Diagonal 647, 8a planta
08028 BARCELONA

phone: (+34) 93 401 60 46
fax:   (+34) 93 401 60 50