[Admpub] Global talent

angel Cortes angel a noticiasdot.com
dis set 19 19:35:40 CEST 2009

Si, jo tambe hi era

I li vaig fer una pregunta, que encara espero resposta per part d'Huguet

"si ERC habia fet un estudi economic del cost de la migració a Linux de
l'Administració Publica catalana". Huguet es va surtir per pataneres i va
ser el Cuchi qui va tenir que surtir a defensar la proposta dien que era
clau per el pais degut a que facilitaria el desenvolupament d'una industria
del software no dependent.

Lamentblement i els fets son els que son, aquesta aposta sols ha servit per
subvencionar invents de les Uiversitats i de departaments de la Generalitat
que vieuen no per el software lliure sino del software lliure