[Admpub] Global talent

Xavier Cuchí cuchibeltran a internautas.org
dis set 19 16:05:46 CEST 2009

Jordi March ha escrit:

> Recollint el que diu vilaweb: ha nascut Global talent
> <http://www.globaltalentfcri.com/>, diari digital de ciència, economia i
> societat.
> Hi ha un article titulat "La feble posició del 'software' europeu"
> <http://www.globaltalentfcri.com/article.aspx?id=589>, i ni una sola
> paraula sobre el paper del codi lliure, algú hi pot fer-hi algun
> comentari com cal?.

L'invent aquest està realitzat pel Departament d'Innovació, Universitats
i Empresa, i allí s'ignora totalment què és el programari lliure.

T'ho dic jo, que hi treballo
:-(

Ara bé: el conseller, el propi conseller, el senyor (ups! l'Honorable
Senyor...) Josep Huguet i Biosca, si la memòria no li falla, sí que sap
què és el programari lliure, perquè l'any 2002 (o potser 2003, si la
memòria no em falla a mi), quan era tan sols un diputat de l'oposició,
va ser present (i va dirigir l'orquestra) en la presentación pública
(amb conferència de premsa i tot) al Parlament de Catalunya d'una
proposició no de llei d'implantació del programari lliure a Catalunya,
que va presentar -ai, com passa el temps..!- Esquerra Republicana de
Catalunya. Ho sé perquè jo -jo, personalment- hi era, en aquella
conferència de premsa, en representació d'Hispalinux. Per cert, que vaig
ser l'únic del grup de treball que va assessorar ERC en la redacció de
la proposició que hi va ser present. Sembla que aquell dia tothom tenia
quelcom millor que fer, i vaig ser jo l'únic que va [haver de] donar la
cara davant els xicots dels mitjans.

Com ens hem de veure per allò de les companyies...!
;-)

Veus? És veritat que va bé, això de la «memòria històrica».

--
Xavier Cuchí Burgos
cuchibeltran a internautas.org