[Admpub] Re: Manca d'oferta d'equips amb programari lliure pre-instal·lat

Jordi Massaguer Pla jordimassaguerpla a yahoo.es
dij set 3 16:52:13 CEST 2009

La manca d'oferta també pot ser per la manca de demanda o pel poc pés
d'aquesta.

Projectes com el linkat, que generen una demanda prou important han fet
que, per un costat, tinguem un llistat d'ordinadors que venen
preinstal.lats amb linkat (vegeu lin.cat) i per altre que empreses
d'aquest país hagin vengut equips "compatibles" amb linkat al
departament d'educació.

Per tant, penso que és important agrupar l'oferta i la demanda d'aquest
tipus i conduir-les per a què es trobin, no trobeu?

jordi