[Admpub] Proves Actic: qüestionari fiable?

Marc Antoni Malagarriga i Picas marcantoni a femfum.com
dis oct 24 13:52:11 CEST 2009

<cita qui="Eduard">
> El 23 / octubre / 2009 23:31, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha
> escrit:
>
> Ei! Vaig tenir el mateix resultat quan ho vaig fer!, Hauré de fer la
> "revalida" en enginyeria de telecomunicacions! I sembla ser que no em
> serveix de gaire l'experiència de més de 20 anys en el mon dels
> serveis TIC ni les certificacions que m'he anat treien a llarg

L'augment de la bur(r)ocràcia en aquest àmbit és molt preocupant, molt.

Algú sap si aquest test de l'ACTIC té alguna cosa a veure amb el que es
preten divulgar en aquest acte?...
http://www.cambramanresa.com/acte.php?id_acte=791004867

Gràcies,

--