Re: [Admpub] Proves Actic: qüestionari fiable?

Eduard edpages a gmail.com
dis oct 24 11:59:11 CEST 2009

El 23 / octubre / 2009 23:31, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha escrit:
> Segons les teves respostes, el teu nivell és el requerit per a la prova d'acreditació TIC de nivell Bàsic. Tanmateix, ets molt a prop d'assolir el nivell Mitjà.
> Realment és patètic el qüestionari.

Ei! Vaig tenir el mateix resultat quan ho vaig fer!, Hauré de fer la
"revalida" en enginyeria de telecomunicacions! I sembla ser que no em
serveix de gaire l'experiència de més de 20 anys en el mon dels
serveis TIC ni les certificacions que m'he anat treien a llarg
d'aquests anys <-(

Eduard