Re: [Admpub] Consell de programes lliures per fer cursos de edició de video i audio (millor amb les dos versions, Linux i Window$

Miquel Escarrà quelet a gmail.com
dim jun 16 18:28:02 CEST 2009

En/na Josep Vives ha escrit:
> Hola,
>
> Una companya em demana consell per a triar software lliure per a fer
> cursos de edició de audio i video, a una administració local catalana.
>
> Aquí us passo els pre-requisits:
>
> ##################################
>
> Estem buscant un programa lliure per poder fer cursos d’edició de vídeo
> i àudio. Ja aquest curs hem adaptat els continguts dels cursos a
> l’acreditació de competències que expedirà la Generalitat, l’ACTIC (ara
> diuen que no començaran fins la tardor del 2010).
>
> Per veure què és el que voldrem fer amb aquest programari et passo el
> [...]
Em diuen:
  * *Kino *per la seva senzillesa i estabilitat.
  * *Kdenlive *és més potent i té més opcions, tot i que no es mostra
      estable del tot en gnome (cap problema en KDE).

Afegeixo:
  * Lives:  per a edició de vídeo simplificada
  * Pitivi: amb la mateixa finalitat
  * Avidemux i WinFF: modificació de formats
  * L'Audacity per a l'edició de so, ja se sap.

Vagi bé

Miquel