[Admpub] Aclarint estratègia de Ms per a les escoles

Miquel Escarrà quelet a gmail.com
dim jul 7 17:29:33 CEST 2009

En/na juli ha escrit:
> Bones companys,
>
> quan de catastrofisme en els comentaris no? Fa un temps era impensable
> que M$ regales res. Al meu entendre estan un xic acollonits i per això
> inverteixen tant, sacrifiquen el negoci a les escoles per mantenir a les
> empreses i administracions. Bé, ja hem fet caure 1 de 3 :)
>
> Al meu entendre han hagut de fer aquest moviment (que ja hi porten un
> temps) per la bona tasca de difussió i concienciació que es fa des del
> moviment pel programari lliure i per la bona calitat de GNU/Linux. Així
> [...]
Juli,

En fas una lectura molt optimista i m'agradaria compartir-ne la visió.
Avancem un pas amb l'esforç de molta gent, en reculem quatre amb la
caganera de qui remena les cireres. El problema no és en les persones,
és una batalla en el camp polític: aquestes caganeres s'han d'aturar
perquè ens n'arriba la pudor a tots.

M'explico: quan un polític pacta amb M$ perquè per sota 100.000 persones
més facin acte de fe i ús del seu programari, M$ guanya 100.000 clients
reals / potencials.

El polític perd la meva fe que ell pot contribuir a fer més decent
aquest país i l'altre. Al polític, la meva fe tant se li'n dóna si jo no
aconsegueixo que les nostres 100.000 fes el desbanquin, perquè 100.000
fes sí que el preocupen: potser més, llàstima, que 30.000 llocs de treball.

Miquel