[Admpub] Software Libre: ¿por qué es necesario su presencia en el sistema educativo? [català]

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 12 20:53:56 CET 2009

Hola,

> El que dius és cert, però una cosa no treu l'altra. No pas tots els
> projectes de programari lliure es desenvolupen sota les condicions que
> esmentes i, per tant, si agafem un projecte de programari lliure a
> l'atzar, no podem assegurar-ne automàticament la qualitat i la resta
> de propietats.

També és cert. Si vas a SourceForge (hi més de 150.000 projectes) per
exemple hi ha moltes coses molt fluixes, moltes abandonades. Normalment
per manca d'haver creat comunitat.

> Això és perquè només col·labores en els millors :-)
>
> Orestes.

Jo crec que és difícil a traure gent a un projecte que la gent no percep
que tingui un sentit.

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Desè aniversari de Softcatalà -> http://10anys.softcatala.org