[Admpub] L'acord entre la Generalitat i Microsoft

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dij feb 26 11:50:41 CET 2009

On Dijous, 26 de febrer de 2009 10:19:44 Maarten de Boer wrote:
> Bon dia,
>
> Aquesta vegada la Generalitat ha anat massa luny. L'article de Ramon
> López ho explica molt be, i n'he fet forward a gent que no estan tant
> implicades o conscients que tots nosaltres, pero estic segur que
> llegint-s'ho, tambe s'indignaran.
>
> Pot ser ha vingut el moment d'expressar el nostre malestar? Creueu que
> hi ha prou massa social per convocar una manifestacio?

Manifestació? No sé si seria massa concorreguda, perquè la majoria de gent no
entén aquestes subtilitats tecnològiques i per tant li aixequen la camisa com
volen.

Potser el que cal és presentar una querella criminal a la fiscalia
anticorrupció per malversació de cabals públics.

Orestes.