[Admpub] L'acord entre la Generalitat i Microsoft

Maarten de Boer mdeboer a iua.upf.edu
dij feb 26 10:19:44 CET 2009

Bon dia,

Aquesta vegada la Generalitat ha anat massa luny. L'article de Ramon
López ho explica molt be, i n'he fet forward a gent que no estan tant
implicades o conscients que tots nosaltres, pero estic segur que
llegint-s'ho, tambe s'indignaran.

Pot ser ha vingut el moment d'expressar el nostre malestar? Creueu que
hi ha prou massa social per convocar una manifestacio?

Cordialment,

Maarten