[Admpub] Linkat en netbooks

Oscar Castell i Marcos ocastell a mac.com
div feb 6 11:07:43 CET 2009

El 06/02/2009, a las 10:46, Carles Mateu escribió:

> En/na Oscar Castell i Marcos ha escrit:

> De tota manera, l'Acer SSD, no té 4 Gb, sinó 8 Gb. I el que porta és
> un Linpus, és a dir, un Fedora 8, poc toquejat.
>
> El de 4 Gb és l'ASUS :-D

Si just el que tenim i del que n'estic parlant des de l'inici del
fil ... no en parlo d'altre :-D

> Hi ha, per l'ASUS amb 2 SSD un doc (jo no tinc ASUS i no tinc el doc
> a ma) de com "unir" (fusion-fs?) els 2 SSD en 1.

Així segurament no val la pena "adaptar" la linkat ... ja em quedo amb
la instal.lació que tinc que em funciona perfectament. Per mi ja
n'està bé, no necessito facilitat d'ús ... més bé flexibilitat.
Simplement era una idea per que linkat s'apropi més a l'ús habitual
per part de la massa crítica.

Qui ho vulgui entendre que ho entengui.

Oscar