[Admpub] Linkat en netbooks

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div feb 6 10:20:13 CET 2009

Hola Òscar,

Doncs si agafem la Linkat 2.1 podrem fer una instal·lació a mida traient
aquell programari que es consideri innecessari.

Jo veig molt interessant disposar d'aquesta imatge amb la Linkat. Crec
que l'entrada d'aquests netbooks als centres educatius ha de venir de la
mà de Linkat.

Ara estic pujant la imatge de l'aspire one 160 Gb HD per ser clonat amb
clonezilla.

Si t'animes, pengem la imatge de l'eeepc.

:-)

Joan

En/na Oscar Castell i Marcos ha escrit: