[Admpub] Sobre la campanya navega en català i sistemes operatius Lliures

Sergi Tur Badenas sergi.tur a upc.edu
dll abr 27 11:59:09 CEST 2009

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> sens dubte, ha estat un error no considerar-ho i no preveure'n les
> interpretacions negatives. Com ja t'he comentat, el raonament inicial
> era que els usuaris finals de Linux catalanoparlants ja tenien el
> Linux en català, i llavors no caldrien les instruccions. Per exemple,
> la Linkat als centres educatius compto que té el català configurat per
> defecte. Però certament, no necessàriament és així. En aquest i altres
> panorames, que potser hem suposat poc correctament, es treballarà en
> futures millores.
> [...]

Hola Toni,

Torno a felicitar-vos per la feina feta. La crítica té l'objectiu de ser
constructiva i que mirem de trobar-hi una solució. No ens barallarem pas
per aquest tema. També sóc conscient que gent que col·labora en el
projecte coneix i utilitza GNU/Linux i que de fet han fet forces coses
per "la causa".

Us he "criticat" però a l'hora he fet difusió de la campanya en
diferents llistes perquè la trobo molt útil. Cal dir però, que a més
d'una d'aquestes llistes a sortit la polèmica ;-). També he posat el
giny a la meva web.

Estic segur que aviat ho haureu solucionat...

Salutacions,

--
Sergi Tur http://acacha.dyndns.org/mediawiki