[Admpub] full de ruta

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div mar 7 19:27:32 CET 2008

Hola Joan,

Moltes gracies per respondre.Em va sobtar molt que ningu no digues res, com si no interesses el tema tot i la importancia que te.

Podem consensuar un escrit similar (mes formal) al que vaig publicar en aquesta llista. Per la signatura d'aquest escrit jo proposaria un dia i un lloc per signar aquest document i no em costa gens ni mica desplac,ar-me dins de BCN. I s'hauria de presentar al registre mateix de la secretaria o serveis territorials del departament.

Us hi apunteu o no. Ara es el moment de demanar que es publiqui el full per veure la tasca feta i que serveixi com a document de referencia. Tambe vull fer-ne una valoracio.

Com sempre espero resposta dels companys de la llista.

Cal que en moguem.

Joan de Gracia

Enviado desde Correo Yahoo! El correo favorito de los internautas. http://es.docs.yahoo.com/mail/overview/index.html