[Admpub] full de ruta

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div mar 7 19:26:29 CET 2008

Hola Joan,

Moltes gracies per respondre.Em va sobtar molt que ningu no digues res, com si no interesses el tema tot i la importancia que te.

Podem consensuar un escrit similar (mes formal) al que vaig publicar en aquesta llista. Per la signatura d'aquest escrit jo proposaria un dia i un lloc per signar aquest document i no em costa gens ni mica desplac,ar-me dins de BCN. I s'hauria de presentar al registre mateix de la secretaria o serveis territorials del departament.

Us hi apunteu o no. Ara es el moment de demanar que es publiqui el full per veure la tasca feta i que serveixi com a document de referencia. Tambe vull fer-ne una valoracio.

Com sempre espero resposta dels companys de la llista.

Cal que en moguem.

Joan de Gracia

Enviado desde Correo Yahoo!
Disfruta de una bandeja de entrada más inteligente. http://es.docs.yahoo.com/mail/overview/index.html